donderdag 16 juli 2009

Buikje!

Hallo! Hierbij een lang beloofde foto van mijn groeiende buikje...! Ik heb nog geen schopjes kunnen voelen, maar de baby wordt steeds groter en meer aktief, dus het zal niet te lang duren voor ik iets voel.
Alles gaat nog super goed, en heb eerlijk gezegd weinig last van de zwangerschap. Ik ben niet eens een minuut misselijk geweest... Ik hoop dat het zo doorgaat! Ik ben nu al bijna op de helft van de 9 maanden, niet te geloven hoe snel het gaat! Het is nog steeds een beetje onwerkelijk om te denken dat over 4,5 maanden Joris en ik ouders zullen zijn...
In Canada krijg je standaard een echo in het midden van de zwangerschap, om te checken of alles goed is met de baby. Die is volgende week donderdag... Spannend! We kijken er heel erg naar uit om te baby weer te kunnen zien, dat is zo bijzonder! En natuurlijk zullen we ook weten of het een jongen of een meisje is!!!!
Wat denken jullie? Een kleine Joris of een kleine Julie? Laat maar horen dan kunnen we kijken wie gelijk had!!!

Dus, houd de blog maar goed in de gaten volgende week donderdag....!

2 opmerkingen:

  1. Leuk om het nu te zien groeien :-)
    Onze voorspellingen:
    Hanne: een kleine Julie
    Bas: een kleine Joris

    Spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit Julie!

    Met een vader en een moeder die alleen maar broers hebben moet het wel 'n jongetje worden, toch? ;-)

    Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen