woensdag 17 juni 2009

Niet meer paars...maar wit en...groen!

Eindelijk zijn we klaar met het schilderen van de woonkamer / eetkamer en de gang. We moesten uitendelijk een laag grondverf doen en ook nog 3 lagen wit om die paars weg te krijgen. Maar het eind resultaat is heel mooi! En het was heel fijn om na 2 1/2 weken eindelijk het plastik van de vloer weg halen, nu lijkt het minder een groote bouwput.
Groen op de muur (op de twee kleinere muren) klinkt misschien een beetje gek, maar het werkt heel goed... Helaas is het kabeltje van de camera nog steeds ergens ingepakt, dus we kunnen het nog niet laten zien. Zodra we het vinden zullen we de foto's toevoegen.
Janine is nu in Montreal en we hebben elkaar gisteren kunnen zien! Het was heel fijn om bezoek te hebben en de stad een beetje te laten zien aan haar. En ik heb een heeeeeel lief cadeautje van haar gekregen: een zelf genaaid baby jasje!!! Echt heel mooi, en zo indrukwekkend dat zij het helemaal zelf heeft gemaakt! Bedankt Janine! En ik kreeg ook z'n steunband voor als je een dikke buik krijg, omdat ik nu alleen maar klaag dat ik er alleen maar dik eruit ziet, en dat ik er naar uit kijk om dan wel zwanger er uit te zien.... Foto's komen ook nog, als de kabeltje gevonden is....
Wij gaan dit weekend naar mijn ouders omdat zij nu met hun allerlaatste werkdagen bezig zijn: zijn gaan al op pensioen!!! Dus mijn broertje en ik hebben een geheime feestjes georganisseerd. Ik ben zo benieuwd naar hun reactie!...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten