woensdag 3 juni 2009

Eindelijk de sleutel

Zo, eindelijk is het dan zover: we hebben de sleutel gekregen van ons huis! Na anderhalve week geleden al bij de notaris gepasseerd te hebben (dat doen ze hier voor de overdracht, wat ik toch raar blijf vinden) konden we er afgelopen weekend dan eindelijk zelf in.

We zijn er echt super blij mee, alles was wel zoals we het ons nog herinnerden, alleen..... NOG PAARSER! (zie hiernaast) Dat de woonkamer paars was wisten we nog wel, maar dat de gang, het plafond, de plinten en de entree ook allemaal in verschillende tinten paars geschilderd waren, dat was ons niet helemaal bijgebleven. Dus dat betekend toch nog wel wat meer schilderen dat we dachten....

Maar ja, dan is het straks in ieder geval wel volledig naar onze smaak (daarmee blijven we onszelf maar gewoon overtuigen dat het wel goed komt.)

Uiteindelijk hebben we besloten het ceramiek er maar in te laten liggen... De hele vloer vervangen past voorlopig nog even niet in het budget, en als de rest eenmaal geschilderd en gemeubileerd is wordt het toch wel een mooi geheel.

Met Julie's werk en zwangerschap en mijn werk en studie hebben we nog niet heel veel tijd gehad om flink bezig te gaan, maar zodra mijn studie achter de rug is hebben we er gelukkig wat meer tijd voor.

Ondertussen heeft Julie de eerste kamer al wel geschilderd, maar daar komen binnenkort de foto's van, als die ook is ingericht.

1 opmerking:

  1. Oei, wat paars zeg! Mijn ogen doen er pijn van.
    Als ik in de buurt was had ik hier graag even een rollertje overheen gehaald.
    Wel leuk zeg zo'n eigen huisje! Ik krijg ook zin om iets voor onszelf te gaan zoeken!

    Groetjes, Bas

    BeantwoordenVerwijderen