donderdag 28 mei 2009

BABY!

We hebben onze kleine baby kunnen zien vanochtend! Ongelofelijk om te zien! We konden hem zien bewegen, en alles was goed met hem/haar. Hierbij de twee foto's!

Op de eerste kan je de baby's profiel zien, en ligt hij/zij met armpjes en beentjes naar boven. Op de tweede kan je hem/haar vanuit de voorkant zien. Maar goed, we begrijpen wel dat het niet heel duidelijke beeldjes zijn, dus voeg ik ook een tekening toe...


Nu is het allemaal veel meer echt! Wat spannend! We zijn heel erg gelukkig... :-)














3 opmerkingen:

  1. Hoi Joris en Julie,

    kan me inderdaad voorstellen dat het voor jullie allemaal een stuk meer gaat leven na zo'n echo (voor zover het (hij/zij) dat niet al deed). Jullie weten ongetwijfeld ook al of het een jongen of meisje wordt. Ik probeerde het nog uit die echo op te maken, maar daarvoor is ie echt te onduidelijk :)

    Gaan jullie trouwens ook foto's van Julie's buik on-line zetten? Ben ik namelijk ook wel erg benieuwd naar :)

    Groeten en liefs,
    Pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Joris en Julie :)
    Wow. Gefeliciteerd nog een keer! Fascinerend dat je al een klein mensje zien op een echo.
    Ik vind het heel spannend wat jullie allemaal beleven! Over een week zijn wij al in Montréal, dus tot gauw! Als er nog wensen zijn vanuit Europa hoor ik het graag!
    Liefs Janine (en greotjes van Rients!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig om je neefje/nichtje al zo vroeg te kunnen zien ontstaam. Het is echt al duidelijk een klein mensje :)
    Super spannend zeg!

    Groetjes,
    Ome Bas

    BeantwoordenVerwijderen