dinsdag 13 juli 2010

Vakantie Update

Zoals verwacht hebben we ook dit jaar onze vakantieweekjes weer in het altijd interessante en pittoreske Baie-Comeau doorgebracht. Ik ben nu net weer een paar dagen aan het werk, Julie is natuurlijk nog steeds lekker thuis. Het is hier de afgelopen weken een redelije hittegolf (al 2 1/2 week lang 30+), maar daar kunnen jullie in NL behoorlijk over meepraten hebben we begrepen. Alleen de enige plek in heel Canada waar het rotweer was: Baie-Comeau.... We hebben het grootste deel van de tijd 15-20 graden en regenachtig weer gehad (op een gegeven moment was het s'middags zelfs 13 graden, terwijl we op de TV zagen hoe iedereen in Montreal klaagde over de hittegolf met gevoelstemperatuur van tot 43C... Erg frustrerend), maar eigenlijk was dat ook allemaal niet ze erg. Echt een heerlijke tijd gehad met z'n drieen lekker niks doen (en natuurlijk ook met Julie's ouders en familie)....
De bijgevoegde foto's zijn dus van de enige paar dagen dat het wel lekker was, hummeltje in de schommel, lekker een beetje buiten spelen etc....
Tussendoor ook nog een weekend op en neer naar Tadoussac geweest, voor de bruiloft van Julie's broertje (zie foto met stropdas, die probeer ik normaal toch wel te ontlopen tijdens mijn vakanties.... Julie en ik probeerde er op ons leukste uit te zien, maar zelfs al hadden we naakt rondgerend dan had nog niemand het opgemerkt, Ollie was natuurlijk, naast de prachtige bruid, het altijd lachende middelpunt van de aandacht :-)) Ik was getuige en ceremoniemeester, dus dat was nog wel behoorlijk buffelen, maar ook erg leuk natuurlijk. Ook nog gekayakt in de fjord, helaas alleen wat beluga's en een zeehond gezien.
Waar ik alleen wel enorm aan moet wennen is dat je gewoon nauwelijks tijd hebt om bij te komen op vakantie met zo,n kleintje. Erg gezellig allemaal natuurlijk en toch heerlijk om wat tijd met hem door te brengen en samen allerlei dingen te oefenen: papapapapapa, dadadadada, omdraaien, rechtop zitten, eten, de fles etc. iedere dag iets nieuws. Maar toen ik afgelopen maandag ochtend weer opstond om naar mijn werk te gaan was ik eigenlijk compleet uitgeblust..... Ik ben eigenlijk al bijna blij dat ik weer ff naar m'n werk kan om uit te rusten (deurtje dicht, lichtjes uit, voorhoofd rustig op toetsenbord plaatsen en de dag glijdt rustig voorbij).

Toch ook nog even een foto van de kleine tijdens (het begin van, zoals jullie vast konden raden aan zijn glimlach) de wedstrijd, maar laten we het daar vooral maar niet meer over hebben....

1 opmerking:

  1. Lieve jo, ju, ov, wat gaat het snel met die kleine!! Wat een schatje.

    Leuk om te lezen dat het goed gaat! Nederland is nog nooit zo warm geweest. We missen jullie wel op ons nieuwe dakterras met de bbq!

    Wij gaan eind oktober naar California. Maar eerst nog de bruiloft van Janine en Rients.

    We houden jullie in de gaten;)

    DIKKE KUS EN HEEL VEEL LIEFS UIT BOLO

    Cara & Simon

    BeantwoordenVerwijderen