maandag 9 februari 2009

Weer skien...

Hoi allemaal!
Hum... misschien wordt dit blog een beetjes saai.... altijd alleen maar ski foto's ;-) Dus wij dachten dat een film misschien wel leuk zou zijn :-) !

Wij zijn een weekendje weg gegaan om te skien, ergens in het midden tussen Montreal en Baie-Comeau waar mijn ouders wonen. We waren met een groep van 14, met mijn ouders, mijn broer en zijn vriendin, mijn oom en tante en nog wat vrienden van mijn ouders en hun kinderen die ik ook goed ken.

Dit is een hele leuke berg, en erg fijn omdat het lekker rustig is en helemaal niet toeristisch is... Wie heeft er zin in? Het zou natuurlijk helemaal fantatisch zijn om een keertje met jullie hier te kunnen skien!

Hier nog een foto van ons met mijn vader, mijn oom Pierre, mijn broer en zijn vriendin.

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten